@Από το "Πόλεις και Πολιτικές"
Η FutureBrand πιστή στο ραντεβού της και φέτος εξέδωσε την μελέτη της με την κατάταξη των χωρών με βάση την επωνυμία τους. Η έκθεση «FutureBrand 2010 Country Brand Index» ή «Έκθεση κατάταξης χωρών από την FutureBrand για το 2010» σε συνεργασία με το ειδησεογραφικό δίκτυο BBC World News είναι η έκτη και πιο περιεκτική μελέτη της επωνυμίας χωρών μέχρι τώρα. Είναι πλέον βασισμένη σε περισσότερες χώρες και με περισσότερες πληροφορίες. Μετά από 5 χρόνια μελετών, θεωρεί ότι η δυναμική της επωνυμίας μιας χώρας βασίζεται σε 5 σημαντικές διαστάσεις της χώρας αυτής: τον τουρισμό, την παράδοση και την κουλτούρα, επιχειρηματικότητα, ποιότητα ζωής και σύστημα αξιολόγησης.
Συμπληρωματικά, η δύναμη της επωνυμίας μιας χώρας καθορίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως όλες τις επωνυμίες. Μετράμε τα επίπεδα ενημερότητας, την εξοικείωση, την προτίμηση, την υπόληψη, την υπεράσπιση και τις ενεργές αποφάσεις για επίσκεψη σε αυτή τη χώρα.
Οι σημαντικότεροι όμως παράγοντες, αυτοί που πραγματικά διαφοροποιούν τις επωνυμίες χωρών, είναι οι συσχετισμοί και τα χαρακτηριστικά – αυτά που συνειρμικά σκέφτονται οι άνθρωποι όταν ακούνε την ονομασία ενός μέρους ή κοιτάξουν μια τυχαία φωτογραφία ή και όταν προγραμματίζουν ένα ταξίδι. Πάνω απ’ όλα όμως μια δυνατή επωνυμία είναι το σύνολο των χαρισμάτων της: Βελτιώνει την καθημερινότητα των ανθρώπων.
Από προοδευτικές πολιτικές μέχρι και ειλικρίνεια, ελευθερία λόγου, κινητικότητα και θετική σκέψη για τον κόσμο, οι χώρες που είναι προσανατολισμένες στους κατοίκους και τις ανάγκες τους είναι πολύ ψηλά στο πίνακα κατάταξης χωρών. Πρέπει επίσης να δημιουργήσουν μια δυνατή σύνδεση με σκοπό την ενίσχυση της επιθυμίας των ανθρώπων να την επισκεφτούν, να λειτουργήσουν επαγγελματικά, να μάθουν και να κτίσουν τις ζωές τους σε αυτό το μέρος. Και όχι μόνο αυτό, αλλά όπως και μια επωνυμία ενός προϊόντος θα πρέπει να είναι συνεπής σε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, από διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις μέχρι τους πολιτικούς εκπροσώπους, πολιτιστικούς πρεσβευτές, τουρίστες, εταιρείες και εγχώρια προϊόντα.
Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να διαφοροποιήσουμε μεταξύ της «εμπειρίας» που προσδίδει η επωνυμία χωρών, από ανθρώπους και μέρη, από προϊόντα και εταιρείες. Η κατάταξη των χωρών με βάση την επωνυμία τους συσχετίζει το πόσο καλά μια χώρα εξάγει τις αξίες της μέσω των εικόνων της επωνυμίας της.
Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με τη γνώση και την παρουσία στα παγκόσμια δρώμενα αλλά και με μια «ακούραστη» προσπάθεια για εξέλιξη και βελτίωση του κόσμου, παρακινώντας τον τουρισμό, τη μετανάστευση, την πολιτιστική συναλλαγή και συνεργασία, κάνουν τη διαφορά μεταξύ μιας απλής χώρας και μιας αυθεντικής επωνυμίας χώρας. Επίσης όπως φανερώνει η κατάταξη των χωρών με βάση την επωνυμία τους για το 2010, ενώ η οικονομική επίδοση τους είναι ζωτικής σημασίας για την ισχύ της επωνυμίας, δεν είναι όμως αρκετή για να επιτύχει μια υψηλή θέση στη κατάταξη των χωρών.
Η FutureBrand πιστή στο ραντεβού της και φέτος εξέδωσε την μελέτη της με την κατάταξη των χωρών με βάση την επωνυμία τους. Η έκθεση «FutureBrand 2010 Country Brand Index» ή «Έκθεση κατάταξης χωρών από την FutureBrand για το 2010» σε συνεργασία με το ειδησεογραφικό δίκτυο BBC World News είναι η έκτη και πιο περιεκτική μελέτη της επωνυμίας χωρών μέχρι τώρα. Είναι πλέον βασισμένη σε περισσότερες χώρες και με περισσότερες πληροφορίες. Μετά από 5 χρόνια μελετών, θεωρεί ότι η δυναμική της επωνυμίας μιας χώρας βασίζεται σε 5 σημαντικές διαστάσεις της χώρας αυτής: τον τουρισμό, την παράδοση και την κουλτούρα, επιχειρηματικότητα, ποιότητα ζωής και σύστημα αξιολόγησης.
Συμπληρωματικά, η δύναμη της επωνυμίας μιας χώρας καθορίζεται με τον ίδιο τρόπο όπως όλες τις επωνυμίες. Μετράμε τα επίπεδα ενημερότητας, την εξοικείωση, την προτίμηση, την υπόληψη, την υπεράσπιση και τις ενεργές αποφάσεις για επίσκεψη σε αυτή τη χώρα.
Οι σημαντικότεροι όμως παράγοντες, αυτοί που πραγματικά διαφοροποιούν τις επωνυμίες χωρών, είναι οι συσχετισμοί και τα χαρακτηριστικά – αυτά που συνειρμικά σκέφτονται οι άνθρωποι όταν ακούνε την ονομασία ενός μέρους ή κοιτάξουν μια τυχαία φωτογραφία ή και όταν προγραμματίζουν ένα ταξίδι. Πάνω απ’ όλα όμως μια δυνατή επωνυμία είναι το σύνολο των χαρισμάτων της: Βελτιώνει την καθημερινότητα των ανθρώπων.
Από προοδευτικές πολιτικές μέχρι και ειλικρίνεια, ελευθερία λόγου, κινητικότητα και θετική σκέψη για τον κόσμο, οι χώρες που είναι προσανατολισμένες στους κατοίκους και τις ανάγκες τους είναι πολύ ψηλά στο πίνακα κατάταξης χωρών. Πρέπει επίσης να δημιουργήσουν μια δυνατή σύνδεση με σκοπό την ενίσχυση της επιθυμίας των ανθρώπων να την επισκεφτούν, να λειτουργήσουν επαγγελματικά, να μάθουν και να κτίσουν τις ζωές τους σε αυτό το μέρος. Και όχι μόνο αυτό, αλλά όπως και μια επωνυμία ενός προϊόντος θα πρέπει να είναι συνεπής σε όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, από διαφήμιση και δημόσιες σχέσεις μέχρι τους πολιτικούς εκπροσώπους, πολιτιστικούς πρεσβευτές, τουρίστες, εταιρείες και εγχώρια προϊόντα.
Πρέπει να είμαστε έτοιμοι να διαφοροποιήσουμε μεταξύ της «εμπειρίας» που προσδίδει η επωνυμία χωρών, από ανθρώπους και μέρη, από προϊόντα και εταιρείες. Η κατάταξη των χωρών με βάση την επωνυμία τους συσχετίζει το πόσο καλά μια χώρα εξάγει τις αξίες της μέσω των εικόνων της επωνυμίας της.
Αυτά τα χαρακτηριστικά, σε συνδυασμό με τη γνώση και την παρουσία στα παγκόσμια δρώμενα αλλά και με μια «ακούραστη» προσπάθεια για εξέλιξη και βελτίωση του κόσμου, παρακινώντας τον τουρισμό, τη μετανάστευση, την πολιτιστική συναλλαγή και συνεργασία, κάνουν τη διαφορά μεταξύ μιας απλής χώρας και μιας αυθεντικής επωνυμίας χώρας. Επίσης όπως φανερώνει η κατάταξη των χωρών με βάση την επωνυμία τους για το 2010, ενώ η οικονομική επίδοση τους είναι ζωτικής σημασίας για την ισχύ της επωνυμίας, δεν είναι όμως αρκετή για να επιτύχει μια υψηλή θέση στη κατάταξη των χωρών.
Σε επόμενες αναρτήσεις θα σας παρουσιάσουμε τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έκθεσης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου