Της Λώρης Κέζα, ΒΗΜΑ, 12.4.13
Απορία: τι κρίνεται σοβαρό ως παράπτωμα ώστε να διαγραφεί ένας φοιτητής από τη σχολή του ή να ανασταλεί η φοίτησή του για ένα εξάμηνο; Τίποτα. Ενας φοιτητής τη σήμερον μπορεί να μπει στο αμφιθέατρο με καλάσνικοφ και να υποδείξει στον καθηγητή τι θα κάνει. Κατόπιν ο γονιός του θα τον στηρίξει λέγοντας ότι είναι υπερήφανος επειδή το βλαστάρι του δίνει αγώνες για να βελτιωθεί η σάπια εκπαίδευση. Μια νέα ιστορία ομηρείας διδασκόντων έληξε σήμερα τα ξημερώματα στο ΤΕΙ Πάτρας. Χθες το απόγευμα ομάδα φοιτητών μπήκε στη συνέλευση των καθηγητών και απαίτησε να παραιτηθούν όλοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη συγχώνευση της σχολής, βάσει του σχεδίου «Αθηνά». Κι επειδή ορισμένοι υπήρξαν ανυπάκουοι, η πόρτα κλείδωσε και ξεκίνησε η κράτηση. Φυσικά δεν υπήρξε συζήτηση απλά μια εντολή. «Παραιτηθείτε διαφορετικά θα μείνετε εδώ». Γνωστή μέθοδος πίεσης, έχει δοκιμαστεί από όλες τις χούντες.
Πριν λίγα εικοσιτετράωρα καταγράφηκε άλλο βίαιο περιστατικό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Ομάδα 40 ατόμων με λοστούς, πτυσσόμενα κλομπ, ξύλινα ρόπαλα και μαύρες σημαίες, εισέβαλαν στο ίδρυμα, σε εκδήλωση φοιτητικής παράταξης. Εγιναν συλλήψεις και 7 δράστες οδηγούνται σήμερα στον ανακριτή. Δεν γνωρίζουμε εάν ήταν όλοι φοιτητές στο συγκεκριμένο πανεπιστήμιο όμως η συμπλοκή θεωρείται προεόρτιο των φοιτητικών εκλογών.
Και στην ΑΣΟΕΕ καταγράφονται βίαια επεισόδια, που ξεκινούν με αφορμή το παραεμπόριο έξω από τη Σχολή. Εχει γίνει γνωστό ότι χώροι του ιδρύματος χρησιμοποιούνται ως αποθήκες από τους πλανόδιους εμπόρους, οι οποίοι τυγχάνουν της προστασίας φοιτητών σε κάθε αστυνομικό έλεγχο. Η πόρτα του προαυλίου κλείνει και οι πέτρες πέφτουν σαν το χαλάζι προς την αστυνομία.
Αυτά είναι τα χοντρά. Γιατί καταγράφονται και μικρότερα. Φοιτητής άρπαξε από καθηγητή τη λίστα με τις παρουσίες, απαιτώντας να μην ληφθεί υπ' όψιν για τη βαθμολόγηση. Κι άλλα, κι άλλα. Τα οποία θα αυξάνονται και θα γίνονται ακόμη πιο βίαια με την ατιμωρησία και με τα δικαιολογητικά που βρίσκουν κάθε φορά «προοδευτικοί» παρατηρητές των γεγονότων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου