Του Αιμίλιου Ζαχαρέα
«Εμπρός σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους …. »
Aσύστολα ψέματα λένε οι κυβερνήσεις, τα κόμματα, τα συνδικάτα, η εργοδοσία, η Ευρωπαϊκή Ένωση, οι ΗΠΑ κ.α. πως το σημερινό επίπεδο της ανεργίας συνιστά σοβαρή κρίση που μπορεί να ξεπεραστεί με διάφορα μέτρα οικονομικής και κοινωνικής πολιτικής. (Εδώ υπεισέρχονται οι προτάσεις των αντιτιθεμένων συμφερόντων που για λογαριασμό τους διεκδικούν την καλύτερη δυνατή λύση). Όχι! Δεν υπάρχει κρίση η υπέρβαση της οποίας κάποτε θα οδηγήσει σε συνθήκες ικανοποιητικού επιπέδου απασχόλησης. Η δυνατότητα αυτή τελείωσε και είναι ανεπίστρεπτη, όπως το βέλος του χρόνου. Αυτό που υπάρχει, αυτό που είναι η πραγματικότητα και που θα χαρακτηρίζει μονίμως την ανθρώπινη κατάσταση, είναι η πλήρης ανατροπή του θεμελίου του Δυτικού Πολιτισμού, δηλαδή εκείνου του «παραδείγματος» που βασίστηκε στην «εργασία» και στην χριστιανική προτροπή πως με τον ιδρώτα του προσώπου σου θα εργάζεσαι για να ζήσεις!
Η ανατροπή του δυτικού πολιτισμικού προτύπου αφορά τον «κόσμο της εργασίας» που είναι και το θύμα αυτής της τραγωδίας. Εκατομμύρια άνθρωποι αλλά και εκατομμύρια που θα γεννιούνται, ουδέποτε θα έχουν την ελπίδα να εργαστούν! Ποτέ δεν πρόκειται πλέον να βρουν δουλειά. Απλούστατα γιατί είναι σε ιστορική α-χρησία. Κανείς δεν χρειάζεται το αποτέλεσμα του μόχθου τους! Και τα περί «νέων θέσεων εργασίας» υποδηλούν άγνοια ή απάτη.Ο σημερινός κόσμος εξελίσσεται μέσω της κυβερνητικής, των προηγμένων μορφών της πληροφορικής και της επικοινωνίας, της καταπληκτικής ταχύτητας του άμεσου γεγονότος που καλύπτει σχεδόν εξ’ επαφής τον χώρο και τον χρόνο. Η οικονομία της αγοράς δεν έχει ανάγκη την παρουσία του ανθρώπου που με απάθεια, αμηχανία και παράλυση παρακολουθεί ντροπιασμένος την οικονομική του απαξίωση.
Ένας ελάχιστος αριθμός ατόμων που περιφέρεται γύρω από τις αναφερθείσες δραστηριότητες, έχει αποκτήσει μιαν πρωτοφανή για τα ιστορικά μέτρα ισχύ και μιαν ανεξέλεγκτη εξουσία που διαπερνά τα εθνικά σύνορα, τα ξεχωριστά κράτη, τις ισχύουσες νομοθεσίες, τις κυβερνήσεις κλπ.. Για τις μεγάλες διεθνικές και παγκόσμιες επιχειρήσεις τα κράτη δεν είναι παρά μικρές κοινότητες.
Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, η οποία ταυτοχρόνως είναι και παγκοσμιοποίηση της απάθειας, στην κυριολεξία πετά τον κόσμο της εργασίας στα αχρείαστα πρότυπα. Εδώ και μερικά χρόνια ήταν αρκετό οι άνθρωποι να παραμένουν στη δουλειά τους. Τώρα πρέπει να μάθουν να ζουν χωρίς εργασία διότι οι σημερινοί διευθύνοντες την τύχη του πλανήτη δεν τους χρειάζονται! Και ας προσέξουμε! Δεν τους χρειάζονται και ως αντικείμενα εκμετάλλευσης! Ο Μαρξ θα πεταγόταν από τον τάφο του αν διαπίστωνε πως «ο εφεδρικός στρατός εργασίας» δεν είναι απαραίτητος ούτε ως παράγοντας για την πτωτική τάση του επιπέδου των μισθών! Το ίδιο και η εκμετάλλευση της εργασίας ως πηγή του καπιταλιστικού κέρδους. Αν εκατομμύρια άνθρωποι έφευγαν από τη ζωή, ουδέν πρόβλημα για την οικονομία της αγοράς! Αντιθέτως, θα εθεωρείτο πλεονέκτημα. Οι μισθωτοί έχασαν ακόμα και το προσόν να είναι εκμεταλλεύσιμοι. Τι έχουν γίνει; Έγιναν «απασχολήσιμοι»! Τον όρο χρησιμοποιούν ευρέως «χωρίς αγάπη και ντροπή» και δικοί μας κυβερνητικοί παράγοντες.
Πρόκειται για τον άνθρωπο που ακόμα είναι «μισθωτός» αλλά διαθέσιμος σε κάθε αλλαγή, σε κάθε γούστο του οποιουδήποτε εργοδότη, ιδιωτικού ή κρατικού. Πρέπει να είναι πρόθυμος ν’ αλλάζει δουλειά όπως αλλάζει εσώρουχα, έχοντας, όπως έλεγε ο αμερικανός οικονομολόγος Robert Reich(βλέπε Le Monde, 7-8 Απριλίου 1996) μιαν «εύλογη εγγύηση», διάβαζε καμιά σιγουριά να βρει διαφορετική εργασία κάπου αλλού!
Η απασχολησιμότητα θεωρήθηκε από τους πολιτικούς της συγκυρίας ως εφόδιο το οποίο δήθεν εμπλουτίζει τις εργασιακές εμπειρίες αντί να θεωρείται προϊόν ανάγκης και εξαναγκασμού που μετατρέπει τις «θέσεις» εργασίας σε άγριο πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των «απασχολήσιμων» χωρίς εγγυήσεις, χωρίς ενημέρωση, χωρίς επαρκή συγκρότηση και επαγγελματικότητα πηδούν σαν τον σκύλο για ν’ αρπάξουν το «κόκαλο του μισθού» που ενδεχομένως σήμερα θα βρίσκεται στην πόλη όπου μεγάλωσαν, αύριο σε τεράστια απόσταση απ’ αυτή. Ίσως σε άλλη χώρα, κάνοντας τις πιο αλλοπρόσαλλες δουλειές ξένες προς τον ψυχισμό, την νοοτροπία και την υγεία τους.
Το αποτέλεσμα: Οι απασχολήσιμοι δεν αποκτούν δεσμούς, αλληλεγγύη, αυτοσεβασμό, δεν οργανώνονται - πού να προλάβουν άλλωστε! - θα περιφέρονται εκεί όπου οι ελάχιστοι ισχυροί θα τους τοποθετούν, σημειωτέον κάνοντας τους και χάρη διότι θα έχουν δικαίωμα στη ζωή, έστω και προσωρινά.
Ας προσέξουμε και τη σύγχρονη διαστροφή της πραγματικότητας. Όταν οι επιχειρήσεις περνούν κρίση, κοινωνικοποιούν τις ζημιές και ιδιωτικοποιούν τα κέρδη. Τις ζημιές πληρώνει ο Λαός με τη φορολογία. Πώς; με τα διάφορα προγράμματα τα αποκαλούμενα «εξυγίανση», «ανόρθωση», «επιχειρηματικά σχέδια» και τα σχετικά. Καμιά κυβέρνηση, κανένας οικονομολόγος δεν λέει πως οι επιχειρήσεις αυτές εντάσσονται στην κοινωνική πρόνοια και ταμεία βοηθείας. Διότι περί αυτού πρόκειται. Ο εργάτης, ο υπάλληλος ντροπιάζεται στα διάφορα ταμεία ανεργίας, εξευτελίζεται περιμένοντας στην ουρά για το βοήθημα και όχι μόνον αυτό. Ορισμένοι ανιστόρητοι δημοσιογράφοι, καθηγητές και αναλυτές της κακιάς ώρας, αποδίδουν την ευθύνη στα εκατομμύρια των ανέργων, που δεν «προσαρμόζονται» που δεν «εξειδικεύονται», λες και φταίνε αυτοί που έρχονται στη ζωή και δεν μπορούν να εργαστούν εξαιτίας της τεχνικής, της επιστήμης και της αχαλίνωτης επιθυμίας για κέρδος και εξουσία.
Αν η πολιτική θεωρία και τα πολιτικά κόμματα είχαν στοχαστεί πάνω στις εργασίες του Νόρμπερτ Βίννερ, ίσως, να μην είχαμε τυφλωθεί παρ’ όλον ότι τα μηνύματα ήσαν ανατριχιαστικά. Ο Βίννερ, δεν υπήρξε μόνο ο θεμελιωτής της κυβερνητικής αλλά και ο εξονυχιστικός αναλυτής των συνεπειών της. Ήδη από το 1948 και το 1950 (Cybernetics, or Control and Communication in the Man and the Machine, 1948, και The Human Use of Human Beings. Cybernetics and Human Beings, 1950) είχε προβλέψει τις ελπίδες αλλά και τους κινδύνους από την αναπότρεπτη διαδικασία εξοστρακισμού της εργασίας από το χώρο της οικονομίας.
Η παρακμή της εργασίας ή το τέλος της εργασίας δεν θ’ αποτελούσε άφθονο υλικό για τη συγγραφή ικανού αριθμού δοκιμίων υπέρ ή κατά, αν η κυβερνητική δεν είχε αγνοηθεί από την πολιτική, ενώ δεν συνέβη το ίδιο με την οικονομία. Το σύστημα της αγοράς αφομοίωσε την κυβερνητική σε τέτοιο σημείο ώστε να γίνει αναντικατάστατη. Επρόκειτο για επανάσταση οι συνέπειες της οποίας ήσαν προβλέψιμες! Φαίνεται όμως πως ο κόσμος της πολιτικής βρίσκεται πάντοτε είκοσι χρόνια και παραπάνω πίσω από τον κόσμο του πνεύματος, με αποτέλεσμα η επανάσταση της κυβερνητικής σε πλανητικό επίπεδο περιορισμένη μόνο στο χώρο της οικονομίας με σκοπό το κέρδος και την εξουσία, να οδηγεί τον κόσμο σε εφιαλτική προοπτική.
Χάθηκε πλέον η ομαλή, η σταδιακή μετάβαση σε χαμηλότερους ρυθμούς εργασίας και απασχόλησης, δηλαδή, η απελευθέρωση από την ανάγκη. Αντιθέτως έχουμε βάρβαρη απώλεια ιστορικών κατακτήσεων, φτώχεια, ταπείνωση του προσώπου και προπαντός έναν απεχθή αποκλεισμό από τις εξελίξεις του πάλαι ποτέ «κόσμου της εργασίας».
Πώς φθάσαμε σ’ αυτήν την κατάσταση; Στον κόσμο της εργασίας υπάρχει μια καθολική αμνησία, απάθεια και έλλειψη αγωνιστικότητας με εξαίρεση το κίνημα των ανέργων της Γαλλίας. Αναγκάζοντας, όπως ειπώθηκε, τους άνεργους να οδεύουν προς την κοινωνική πρόνοια, τους εξευτελίζουν, τους εμφυτεύουν ένα έντονο αίσθημα ντροπής. Πρόκειται για αβάσταχτη κατάσταση.
Οι γνωστές προτάσεις για τις 35 ώρες εργασίας και την επιμήκυνση του χρόνου καταβολής επιδομάτων ανεργίας είναι λύσεις χωρίς προοπτική, δεν λύνουν κανένα πρόβλημα, είναι προϊόντα ιστορικής αμηχανίας της αριστεράς και των συνδικάτων.
Πώς καταλήξαμε στον θρίαμβο μιας πρωτοφανούς ισχύος ενός μικρού αριθμού ατόμων σε σχέση με τον υπόλοιπο πληθυσμό όχι μόνον των χωρών της ευμάρειας αλλά και του πλανήτη; Η μεγάλη συνάντηση των ανεπτυγμένων κρατών με εκείνα του Τρίτου Κόσμου θ’ αναζητηθεί στο γεγονός πως τεράστιες μάζες από τους κόσμους αυτούς, συνωθούνται στην απόγνωση, στην απελπισία και στην έλλειψη αλληλεγγύης.
Προβλέπω πως σύντομα θ’ ανθίσει εκ νέου η θεωρία της τρομοκρατικής καταστροφής και των απελπισμένων ενεργειών σε παγκόσμιο επίπεδο, αφού καμιά ανθρώπινη λύση δεν διαγράφεται για τ’ ανθρώπινα προβλήματα.
1 ) Η «πράσινη Βίβλος» της Ε. Ε…., κεφ. χξς΄ : το ‘’κούρεμα της περούκας’’ μας….: αποκωδικοποίηση….!
ΑπάντησηΔιαγραφή‘’1ο’’ Δόγμα της «Βίβλου των του Αδάμ Κάδμου» είναι η συνεχής οικονομική εξάρτηση χωρών σε αυτούς….!
Κι αυτό, κατά το ’’απόκρυφο’’ Σενάριό τους : «Καμπάλα»…., που το συναποτελούν η Εβραίικη Παλαιά
και Καινή Διαθήκη – «Αδάμ» και η Ελληνική Μυθολογία – «Κάδμος»….: «Αδάμ Κάδμος»….,
αυτό που είν’ η κωδικοποιητική βάση, και, της ‘’σκόρπιας’’ «πράσινης Βίβλου» της Ευρωπαïκής Ένωσης….!
Εξάρτηση «μη αγαπημένων τους» χωρών, αφ’ ενός, μέσω των σ’ αυτές «διεσπαρμένων» ‘’ομοεθνών’’ τους
και «διασκορπιστών των εθνών της γης, μετά τον κατακλυσμόν»…., Γέν..: 10 : 32….,
και, αφ’ ετέρου, μέσω των εγκαθέτων τους σε αυτές «σπαρτών» προκάτ ανδρεικέλων….!
Συνήθως, δηλαδή,‘’μόλις’’, τους ξεχρεώνεται μια οικονομικά εξαρτημένη τους χώρα….,
ένας μυημένος τους εκεί αριθμοφακίρης…., καβαλιστής και νοικιασμένος τους κι αυτός….,
[ …..π. χ, ο ‘’χθεσινός’’ εδώ και στην Ελληνική Στατιστική Αρχή : ΕΛ.ΣΤ.Α εγκάθετός τους…., κυρίως….,
ο που, σε προεπιλεγμένο τους χρόνο και με τέχνασμα – νεφθαλείμ, παρουσίασε διογκωμένο έλλειμμα….,
προετοιμάζοντας το έδαφος για κάθε χρεοκοπία και, τελικά, για ‘’βιαστική’’ επανεξάρτηση της Ελλάδος….! ]
παίζει, σικέ, το ρόλο του της Ελληνικής Μυθολογίας Αυτόλυκου….,
τον του παραποιητή στοιχείων – νούμερων, και, χρεωστικών εγγράφων….!
Τουτέστιν, ‘’όπως’’ ο «γιος του Απόλλωνα και μάστορας της απάτης Αυτόλυκος
έκλεψε κοπάδια από τον Λαέρτη, κι έκανε αγνώριστα τα ζώα, βάφοντας το τρίχωμά τους»….,
( …..«αλληγορικά ζώα»….: εδώ, χρεωστικά έγγραφα : εξωτερικό χρέος με….. διατάξεις – ‘’τρίχωμα’’ – ‘’περούκα’’
του, κι αυτού κι όσον, εξηρτημένου του Απόλλωνα βασιλιά της Ιθάκης Λαέρτη....,
που…., ξέροντας την πονηριά του, με Μαντείο στους Δελφούς – δανειστική Τράπεζα, Απόλλωνα….,
/ Εμ, που, πριν και σ’ άλλους, κατόρθωνε να εμφανίζει το μη χρέος ως χρέος :
το φυσικό ‘’μαλλί’’ ως ‘’περούκα’’ και το άρπαζε….! /
«έβαλε τον Κορίνθιο ήρωα Σίσυφο να μαρκαρίσει τα ζώα του κάτω από τις οπλές τους,
πράγμα που του επέτρεψε να αποδείξει πολύ εύκολα, ότι ο Αυτόλυκος είτανε ο κλέφτης»….! )
‘’έτσι’’ έκανε κι αυτός ο ακατονόμαστος αριθμοφακίρης του προκάτ Εθνοπροδότη Κοστίκα Καβαλανλή….:
‘’αλλαγή χρώματος’’ και στην….. ‘’περούκα’’ – κρυφά δάνεια και χρέος
των, μετά απ’ την ‘’αχρέωτη’’ Χούντα, εγκαθέτων τους και σε μέρος του φυσικού ‘’μαλλιού’’ – μη χρέους
της…., ‘’μαλλιο’’ξασμένης και ‘’περουκο’’φορεμένης, πια…., Ελλάδος….!
Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας
2) Η «πράσινη Βίβλος» της Ε. Ε…., κεφ. χξς΄ : το ‘’κούρεμα της περούκας’’ μας….: αποκωδικοποίηση….!
ΑπάντησηΔιαγραφή…..Σαφώς κι ως προς τα εδώ, ο ‘’ανάλογος’’ Σίσυφος είναι κάπου στην, θυγατρική του Δ.Ν.Τ, Ε.Ε
της Hit λέρας ΜερκΕλωχείμ κι όχι εδώ….,
που, άλλωστε, όλα τα ‘’τέτοια’’ τα γνωρίζουν οι, που τα προορίζουν, του «Αδάμ Κάδμου» αυτοί….!
Οι που παριστάνουν, τότε, τους ανήξερους…., ενώ, κρυφά, γελούν…., ως οι 12 ‘’θεοί’’ του Ολύμπου….,
που, «όλοι σχεδόν οι θεοί παραπονιόντουσαν πως κάτι έκλεψε απ’ τον καθένα ο Ερμής»….,
μα «η αλήθεια είναι πως οι θεοί ήταν πρώτοι και καλύτεροι να ενθαρρύνουν τον Ερμή να τους κλέβει,
όποτε είχαν κάποιο συμφέρον»….: Λυκιανός!!!!!
Προκάτ Εθνοπροδότης, λοιπόν, κι ο ‘’ακούρευτος’’ ‘’Εύμολπις’’ Κοστίκας Καβαλανλής….,
‘’ωσεί’’ ο «πρωτότοκος» γιος του Θηβαίου ήρωα Οιδίποδα Ετεοκλής….,
που, με τον «δευτερότοκό» του γιο Πολυνείκη «συμφώνησαν να βασιλεύουν εναλλάξ»….!
Ναι, «πρωτότοκος» αυτός κι όχι ο ‘’κουρεμένος’’ προκάτ Εθνοπροδότης‘’Κήρυξ’’ Γιορίκας Καβαλρέου….,
αφού, κατά την κτηνώδη ‘’γραφή’’ των Γιαχβέ και Μωυσή και το 2ο μνημόνιο – Δευτερονόμιον : 15: 20….:
«…..μη εκτελέσης εργασίαν με πρωτότοκον βουν και μη κουρεύσης το πρωτότοκον πρόβατον.»….,
το ‘’κούρεμά’’ μας έγινε επί 2ου ’’τέτοιου’’…., επί Γιορίκα Καβαλρέου….!
[ Ε, κι αφού ο Παύλος λέει…., Προς Κορινθίους Α΄, κεφ. 9, εδ. 9, 10,….:
«…..Δεν θα κλείσης το στόμα του βοδιού που αλωνίζει….. Πραγματικά για μας είναι γραμμένον,…..»….,
και ομολογεί κι εξηγεί πως είναι «αλληγορικό βόδι»….,
εδώ εξηγείται το ποιοι είναι, εδώ, «αλληγορικά πρόβατα» της ‘’Γραφής’’ του «Νόμιου» «Αδάμ Κάδμου»….! ]
…..Έτσι, αυτό το, «σπαρτό» εδώ, ‘’κουρεμένο’’ «πρόβατο» Γιορίκας Καβαλρέου….,
ανάλαβε να παίξει, ‘’ανάποδα’’, το ρόλο του ‘’κουρεμένου’’ Θησέα…., σαφώς, Θυσέα της Ελλάδος….,
που, «όταν έγινε έφηβος ο Θησέας πήγε στους Δελφούς, να αφιερώσει στον Απόλλωνα τα μαλλιά του»….,
ενώ, ‘’παράλληλα’’, «είχε θυσιάσει (!;) στις Κεγχρεές τον πρώτο ταύρο στον Ποσειδώνα»….!
[ Έιιιιι, πού έκοψε ο Καββαλρέου τα ‘’μαλλιά’’ ‘’του’’…., συμβολικά, ‘’μυστικά’’ και πατριδοπωλητικά…!;
/ Ιδές….: και, ‘’απόκρυφη’’ συνέντευξη….! /
Και πού, ‘’θυσίασε ‘’, στον «Όρκιο» και Στυγ ερό «Αδάμ Κάδμο», τον «πρωτότοκο» -- «πρώτο ταύρο»
Καβαλανλή…., λες και δεν ήταν, ‘’αλά Μυστήρια της Αθηνάς’’, ‘’«ο ταύρος που τραβούσε το αλέτρι»’’…!;
Ή…., ‘’αλά’’ «την μεταμορφωθείσα σε τράγο κατσίκα, την ώρα που ο Θησέας πρόσφερε θυσία
στην «Επιτραγία Αφροδίτη»...., το….. ‘’τραβούσε το αλέτρι’’…!;
Ή, αλά δυο γιους του Ααρών : Λευιτ.: 10 : 2, «προσέφερεν ανάρμοστον πυρ ενώπιον του Κυρίου»…!;
Ή πρόσφερε στον «Αδάμ Κάδμο», «αναρμόστως», «βόστρυχον από μαλλιά» : ‘’περουκίνι’’ :
‘’«αναίμακτο»’’ σχέδιο ελαφρού ‘’κουρέματος’’ και τιμωρήθηκε ’’θεατρικώς’’ Στυγ ερά….,
αντίθετα με τον Καβαλρέου, που του πρόσφερε, «ευαρμόστως», ‘’περούκα’’ :
‘’«εναίμακτο»’’ σχέδιο βαθιού ‘’κουρέματος’’ και…!; ]
Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας
3) Η «πράσινη Βίβλος» της Ε. Ε…., κεφ. χξς΄ : το ‘’κούρεμα της περούκας’’ μας….: αποκωδικοποίηση….!
ΑπάντησηΔιαγραφή…..Να, τότε που το Κράτος των Αθηνών ήταν χρεωμένο στον βασιλιά Μίνωα της Κρήτης….,
( Τραπεζίτης Απόλλων : ‘’ωσεί’’ Δ.Ν.Τ, Μίνωας : ‘’ωσεί’’ η Ευρωπαïκή Τράπεζα κι οι άλλοι δανειστές μας )
όπου τα ‘’αερόβια’’ ‘’Τζιτζίκα’’ – οι χρεοκοπημένοι Αθηναίοι ήσαν και φόρου υποτελείς….,
/ Ιδές….. κι αντιστοίχισε με τα εδώ….: χρέος σε χρήμα – ‘’περούκα’’….,….. /
μα και φόρου αίματος 7 νέων και 7 νεανίδων, για 9 έτη, υποτελείς….!
[ Ιδές….: φόρος αίματος : φορέα ζωής – ‘’φυσικό ‘’μαλλί’’ – υπόγειες ή μη πηγές πλούτου – μη χρέος….!
Και….. Στυγ ερά έτη…., που οι «επίορκοι στις σπονδές», Αθηναίοι ‘’πάτησαν τον όρκο της Στύγας’’….,
και που…., σαν τελειώνουν, τα 9 ( 10 ) έτη…., ‘’έτη’’….. «μαρασμού, νάρκης, απομόνωσης,…..»….,
τότε, ξξξξξαναμπαίνουν στην παρέα των ‘’θεών’’ και, ’’«υγιείς»’’, ξξξξξαναβγαίνουν….. στις αγορές….! /
Να, που, τελικά και «συν θεοίς’’, τους απάλλαξε και από τους δυο φόρους κι έγινε βασιλιάς της Αθήνας….,
χξς΄, ο «διπλής πατρότητας : από τον Αιγέα κι απ’ τον Ποσειδώνα» Θησέας….,
ο παιδιόθεν φίλος του Ηρακλή…., στον οποίο, μάλλον, θ’ αφιέρωσε και το σχέδιο διάσωσης των Αθηνών….,
‘’ως’’ ο Καβαλρέου το «Σχέδιο διάσωσης της Ελλάδος : Ηρακλής» στο δάσκαλο και μυητή του ‘’Χαννίδα’’….!
Έτσι…., ‘’ανάποδα’’, Θησέας ο Καβαλρέου…., ‘’ανάποδα’’, και «δευτερότοκος» Παύλος ο Καβαλρέου….,
που, κι αυτός, «εις τας Κεγχρεάς έκοψε τα μαλλιά του, (!;) διότι είχε τάξιμο.» ….: Π.Α : Κεφ. 18, εδ. 18….:
τονισμένο στην Κ.Δ…., ο….. υπαρκτός και Φαύλος Παύλος….!
/ …..αλά Θησέα : «το τέλος της Μυθολογία ς μας κι η αρχή της Ιστορίας μας ως βασιλιάς» κατά τον δοτό Πλούταρχο….! /
[ Χξς΄, στο ‘’«Κουρείον η Φοίβη»’’…., βεβαίως, η ‘’Επι τρ αγία’’ Φοίβη και παλλακίδα του «σαρκικού» Παύλου αυτή
κι όχι η γιαγιά του Απόλλωνα Φοίβη…., που ‘’κούρευε, λουσμένα, μαλλιά’’ πανάκριβα : ‘’ψαλιδιά’’ και 666 ‘’δις’’….! ]
Ναι, εκεί ‘’κούρεψε’’, ο «δευτερότοκος», το εξωτερικό χρέος : χρεωστικό έγγραφο του χρεωμένου Ισραήλ….,
{ Χξς΄, «υπό την συκήν» – Σκύλλαν, πια…., κι όχι «υπό την άμπελον»….: αντιγιαχβικός κι αλλαξόθεος….,
ενώ οι 12 ‘’Απόστολοι’’, ακόμα, Γιαχβικοί...., εξού και μάλωσαν, αργότερα, σαν «ανέβηκε εις τα Ιεροσόλυμα»….!
Κι αυτός και σαν τον Οδυσσέα…., που, Στυγ ερά, ‘’πέρασε μια Οδύσσεια και μια Ιλιάδα’’ για το χρέος του Λαέρτη….,
«άδραξε τα κλωνιά της συκιάς…..» και ‘’σώθηκε’’ από τη Χάρυβδι Γιαχβέ….,
όμως, σε αντίθεση με τον Καβαλρέου…., που ‘’δεν πιάστηκε από….. δανείζουσα….. Ρωσική ή Κινέζικη συκιά’’….,
για αποφυγή κάθε ‘’τριχοκουρέματος’’ της Ελλάδος….: της ‘’περούκας’’, της κόμης, των μασχαλών, του αιδοίου,….! ]
αυτό που, τάχα, ο…., ανύπαρκτος…., «μη ενός μεσίτης» και «πρωτότοκος» Ιησούς….. Αντίχριστος….,
ακύρωσε και ‘’σταύρωσε’’….: «ακύρωσε το χρεωστικόν μας έγγραφον με τας διατάξεις του,
το οποίον ήτο εναντίον μας• το επήρε από το μέσον και το έκάρφωσε εις τον σταυρόν…..» :
Παύλου : Προς Κολοσσαείς : 2 : 12 – 15…., τσς, όνειρο που έγινε ονείρωξη….,
καθώς η ‘’666η’’ ενσάρκωση του Εβραιοφάγου Γιαχβέ άλλα : «Θυσίαν και προσφοράν και ολοκαυτώματα
και θυσίας δι’ αμαρτίας.....» του έταζε πρώτα…., κι έστω ως μας τα λένε στα μυθολογήματά τους….,
κι άλλα : ‘’τέτοια’’ του ζητούσε μετά….: Παύλου : Προς Εβραίους : 10 : 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10…!
/ Η νεκρανάσταση της νεκρής ‘’περουκότριχας’’ ήταν το 665ο θαύμα του Ι. ΑΧ και η τριχοτόμησή της το 666ο….! /
Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας
4) Η «πράσινη Βίβλος» της Ε. Ε…., κεφ. χξς΄ : το ‘’κούρεμα της περούκας’’ μας….: αποκωδικοποίηση….!
ΑπάντησηΔιαγραφή…..Σαφώς κι ως προς τα εδώ και τώρα…., το σύρριζα ‘’κούρεμα’’ της Ελλάδος δεν το ‘κανε ο Καβαλρέου….,
αλλά, ‘’με πάσα του’’, το ανάλαβε / …..χξς΄, ‘’πάντα’’, υπό την επίβλεψη του ‘’τυφλού’’ ‘’μαïντανού’’ Ραβινούλια….! /
ο ραβινοΔείμος, ήτοι, ο τρόμος του παπά….,το ‘’ακέφαλο’’ τέρας Γηρυόνης με τα 3 ‘’ασώματα’’ κεφάλια….,
κι έτσι, πια, ‘’μας παίζουν τον παπά’’ με καβάλ ‘’τέτοιον’’…., αντιστοιχία, λες, του Τροīκικού ‘’τέτοιου’’….!.....
( Και….., έι, λαέ…., τα εξ αριστερών σου προκάτ ‘’ασώματα’’ 3 κεφάλια ποιό ‘’ακέφαλο’’ ‘’σώμα’’ θα ‘’κεφαλώσουν’’…!; )
Λοιπόν, «Ανάβαινε, φαλακρέ Ελισαιέ!» – Ραβινο’’Δείμε’’, φτου κι ας με φάνε 42 «αλληγορικές αρκούδες»….!
‘’Ανάβαινε’’ και μη μας τρομάζεις, ω Δείμε : Τρόμε, πως σ’ απειλεί ο του «Αδάμ Κάδμου» «μυσταγωγός» σου
ότι θα μας δείξει, αλά Γιαχβέ τον Μωυσή / Μωυσής : και, η χρεωμένη φυλή του Μωυσή /, τα «οπίσθιά» του….,
τουτέστιν, ‘’«διαζύγιο»’’ και, έτσι, ‘’«Έξοδός»’’ μας από την Ευρωζώνη….!
Ναι…., όχι…., που ξέρουν καλά όλοι οι της Ευρωζώνης πως, κι αυτό, θα είναι ‘’αρρώστια’’ μεταδοτική
στις εταίρες της Ε.Ε….: Στυγ ερή και ‘’μαλλιο’’ρίχτρα λέπρα….: αλά αντιγιαχβική και λεπρωμένη Μύριαμ
και, μετά, μετάδοση της λέπρας : μερικής ή μη χρεοκοπίας στον γιαχβικό Μωυσή – ‘’αντιστοιχία’’ σου….!
Ναι, και πίεσέ ‘τες…., προπαντός, τη Xit λέρα ΜερκΕλωχείμ…., να σηκώσουν ορισμένα απ’ τα βάρη μας….,
‘’ως’’ σήκωναν, «συμβολικάαααα», τα βάρη – χρέη της αρχισατράπισσας Αθηνάς οι σατραπείες της….,
π. χ, η Τεγεάτισσα Στερόπη…., που «ο Ηρακλής της έδωσε ένα βόστρυχο από τα μαλλιά της Γοργόνας,
που του είχε χαρίσει η Αθηνά, λέγοντάς της πως, αν εμφανιζότανε στρατός,
/ Αρκαδικός και κατά της πατρίδας της Τεγέας στρατός….! Τείχη : και, οικονομικά σύνορα….: αλληγορία….. /
θα μπορούσε να τον τρέψει σε φυγή,
δείχνοντάς του 3 φορές τον βόστρυχο πάνω απ’ τα τείχη, προσέχοντας μόνο (!) να μη τον κοιτάξει η ίδια»….,
εεε…., που τα μνημόνια δεν διαβάζονται…., απλά, τα ‘’τρώνε’’ αδιαμαρτύρητα και…., ως κι εδώ και τώρα….!
Έτσι…., ‘’αλά χάννο’’ ‘’κουρεμένο’’ και ‘’ξυρισμένο’’ «συμβολικά» Ιεζεκιήλ : 3 : 1, 2, 3,…..12, 13, 14….,
που, με ‘’βιαστική’’ προτροπή του Γιαχβέ, «άνοιξε το στόμα του κι έφαγε….. ό,τι βρήκε εκεί…..
και χώνεψε το βιβλίο»…., «το γλυκύ ως μέλι εις το στόμα του»….,
| Ε, το μνημόνιο που του ‘δωσε ο που τον κάλεσε σε προφητικό αξίωμα Γιαχβέ και δεν το μελέτησε το ‘’’αμελέτητο’’….! |
κι ας είχε, ο εθνοπροδότης, που δεν το διάβασε, μετά απ’ το γλυκό φάι, ‘’πικρό χέσιμο’’, «λιθοβολιστικό»….!
{ ‘’Γκαρσόοον’’, από μια μερίδα ‘’αμελέτητα’’ στους, κι εδώ ,‘’αμελέτητους’’ και «σιωπηλοτάπεινους» Ευρωλιγούρηδες….,
μα από «τεθλασμένους ή αποκομμένους όρχεις»…., ως δεν θα έλεγε ο Εβραιοφάγος Μωυσής….: Δευτ.: 23 : 1….. }
Ο που, στο Ιεζεκιήλ : 5 : 2 : [ «Η διά συμβολικών πράξεων προαγγελία της καταστροφής της Ιερουσαλήμ :
(!;) κόψιμο (!;) μαλλιών της (!;) κεφαλής και του (!;) πώγωνος του Ιεζεκιήλ…..» ]
διατάζεται απ’ τον, με ‘’Τρόικα’’, Γιαχβέ….: «το εν τρίτον / των (!;) τριχών / θα καύσης εις το πυρ εν τω μέσω
της πόλεως, όταν αι ημέραι της πολιορκίας της τελειώσουν, το εν τρίτον θα κατακόψης με την μάχαιραν
πέριξ της πόλεως και το εν τρίτον θα διασκορπίσης εις τον άνεμον»…., χξς΄, ‘’ως’’ κι εσύ, ρε καβαλΔείμε….!
Και μην ξεχνάς κι εσύ…., ως και τα πριν σου ομούσιά σου και ομοιούσιά σου βαμπίρια εδώ και 37 έτη….,
πάντα, Σάββατο να ψηφίζεις τους κυριευτικούς μας νόμους…., ω Master με τα 666 ‘’master’’ σου…., διότι
«το Σάββατον / «σημείον διαθήκης» : μνημονίου και ιμπεριάλ «περιτομών» / είναι άγιον»…: Έξ.: 31 : 14….,
( Χα…., / περιτομές τα Σάββατα….. / και τα βυζιά σου τράβα ‘τα…., / ε, κι άει στα….. Μωυσ•άρατα….! )
για να θυμόμαστε κι εμείς τα Ελληνούδια ότι «θα πρέπει» να ξεπληρώνουμε τα Εγκλήματα του Κτήνους…..
του επιγόνου του Μεγ κάλου Αλεξάνδρου….. Αντιόχου του Επιφανούς «μέχρι της χιλιοστής γενεάς»….!
Χξς΄ςςςς….!.....
Γεια….: Αλέξανδρος Ζήβας
Καταπληκτικό άρθρο. Αυτό ακριβώς βιώνω στη δουλειά μου βλέποντας χρόνο με το χρόνο να χρειάζονται όλο και λιγότεροι άνθρωποι για να τρέξουν πιο ισχυρά και πιο περίπλοκα συστήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασικά πρέπει να ξαναδούμε τα πάντα απο την αρχή. Κάτι πολύ στραβό και πρωτόγνωρο γεννάται και αυτό δεν αντιμετωπίζεται με παλιές συνταγές.